Tack Mikrodatorn, för länken!

För två dagar sedan fick jag en direktlänk från en artikel av Mikrodatorn, IDG. Från att ha en väldigt liten läsarskara så ökade antalet besökare markant. Så här ser min besökarstatistik för senaste veckan ut:
tack-idg.jpg

Nu hoppas jag att antalet besökare håller i sig. Kurvan är som synes ”något” dalande…

Jag har även hamnat på 5:e plats i Bloggtoppen under data/it:

bloggtoppen.jpg

Hur som helst tycker jag, precis som Beta Alfa, att det är roligt att Mikrodatorn läser och hänvisar till bloggar. Kanske är detta någonting som vi får se mer av framöver?

Är nu en ny läsare av Webbsnack? Då kan jag tipsa dig om att det enklaste sättet att följa det jag skriver är att prenumerera på mitt RSS-flöde. Vet du inte vad RSS är? Läs då ”RSS förklarat så att vem som helst förstår”.

Andra bloggar om: , , , ,

Kommentera

