Ladda ner Firefox 3!

Efter en del förseningar och tekniska problem har nu äntligen Mozilla fått sin hemsida att fungera. Jag laddade precis ner Firefox 3, och inom 24 timmar vet vi hur många som gjorde samma sak.

Vill du vara med och slå världsrekordet i antal nedladdningar kan även du ladda ner Firefox 3 här.

Jag har provkört Firefox 3 i ungefär en månad redan och har märkt stor skillnad. Det är framförallt slående hur snabbt Firefox 3 rendrerar sidor. Även minnesförbrukningen har förbättrats avsevärt.

En lista över allt som är nytt i Firefox 3 hittar du bland annat hos CS och TechWorld. Letar du efter en mer omfattande guide rekommenderar jag Field Guide to Firefox 3.

Andra bloggar om: , , ,

4 svar to “Ladda ner Firefox 3!”

  1. Noname Says:

    Firefox roxar fett , blondi bella åxå😀

  2. plåtlager Says:

    vad e det för fel på Internet explorer. Den slukar inge minne vad jag vet, men ska testa firefox 3 får vi se.

  3. LITTLE LOUISE Says:

    Jag älskar dig blogg! Sluta aldrig att skriva! men snälla, jag fattar INGENTING. kan du hjälpa mig att göra en header? Eller säga hur man gör, tipsa til någon som kan.. något? skulle vara så snällt för jag har prövat allt, jag är så trög! jag vet inte hur jag skulle tacka dig..❤

    KAN NÅGON HJÄLPA`?🙂


Kommentera

